Er zijn 17 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Te veel resultaten? Verfijn uw resultaten door meerdere trefwoorden te combineren

Overtredingen inspanningsverplichtingen 2012

Uitkeringsgerechtigden met arbeidscapaciteit zijn verplicht zich voldoende in te spannen om werk te vinden. De tabel toont het aantal overtredingen van inspanningsverplichtingen en de aantallen opgelegde maatregelen in 2012.

Uitstroom naar werk

In 2012 vonden in totaal 238.800 van onze klanten werk: 11.000 mensen met een arbeidsbeperking en 227.800 mensen die zich bij ons als werkzoekende hadden ingeschreven. De tabel toont een nadere specificatie van deze groep.

Plaatsingspercentage AG

Met het plaatsingspercentage AG meten we het aantal plaatsingen van mensen met een arbeidsbeperking in werk ten opzichte van het aantal gestarte re-integratietrajecten in een kalenderjaar. De tabel toont het slagingspercentage voor trajecten die gestart zijn sinds 2007.

Passend Werkaanbod

Voor werkzoekenden die langer dan 12 maanden werkloos zijn, is op grond van wetgeving in principe alle gangbare arbeid passend. In 2012 kregen 5.785 klanten een passend werkaanbod met intensieve dienstverlening.

Loonkostensubsidie

In 2012 hebben ruim 1.100 mensen werk gevonden met loonkostensubsidie. De tabel toont ook het aantal klanten dat doorstroomt naar een reguliere baan van temminste 6 maanden zonder subsidie.

Aantal ingekochte re-integratietrajecten en –diensten

De tabel toont de aantallen ingekochte re-integratietrajecten en –diensten voor werklozen en arbeidsongeschikten.

Ingekochte re-integratietrajecten voor jonggehandicapten

In 2012 zijn 9.010 re-integratietrajecten voor Wajongers gestart. De tabel toont voorlopige cijfers. Deze worden mogelijk aangepast als lopend onderzoek is afgerond.

Ontwikkeling werkende Wajongers

We slagen er steeds beter in om Wajongers aan een baan te helpen. In 2012 vonden 7.200 Wajongers mede dankzij onze inspanningen een baan. De tabel toont de ontwikkeling hierin.

Klanttevredenheid

We meten de algehele klanttevredenheid 3 keer per jaar met de Klantgerichtheidmonitor, zowel regionaal als landelijk. De tabel toont de rapportcijfers die uitkeringsgerechtigden en werkgevers ons gaven in 2012.

Resultaten project herbeoordeling zelfstandigen

De onafhankelijke adviescommissie Asscher-Vonk heeft eind mei 2012 zijn eindverslag aangeboden aan het ministerie van SZW. De commissie adviseerde UWV bij het nemen van beslissingen over de bezwaren van zzp'ers die vóór 2007 waren geconfronteerd met een boete of terugvordering voor het opgeven van te weinig gewerkte uren. De tabel geeft de resultaten weer.