Er zijn 14 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Te veel resultaten? Verfijn uw resultaten door meerdere trefwoorden te combineren

UWV Telefonie in 2013

In de eerste 8 maanden van 2013 heeft ons Klanten Contactcentrum (KCC) 4,9 miljoen telefonische klantvragen ontvangen. Dat is bijna 3% meer dan in de eerste 8 maanden van 2012 (4,8 miljoen). 87% van de bellers kreeg direct antwoord (2012: 87%).

Betrokken cliëntenraden

De Centrale Cliëntenraad heeft adviezen gegeven over onder andere het UWV jaarplan 2014, de beleidsregel boete werknemer 2013, het tijdstip van verstrekken van de jaaropgave, het vermelden van de vakantietoeslag op de betaalspecificaties en een folder over de overstapregeling van de oude naar de nieuwe Wajong.

Risicobeheersing in 2013

Risicobeheersing is een integraal onderdeel van onze managementcyclus. We voorzien 5 belangrijke risico’s bij het realiseren van het UWV jaarplan 2013.

Klanttevredenheid

We meten de algehele klanttevredenheid 3 keer per jaar met de Klantgerichtheidmonitor, zowel regionaal als landelijk. De tabel toont de rapportcijfers die uitkeringsgerechtigden en werkgevers ons gaven in 2012.

Aantal ontvangen klachten

We ontvingen in 2012 ruim 8.400 klachten: 7 procent minder dan in 2011. De tabel laat de aantallen ontvangen klachten zien sinds 2005.

Aantal afgehandelde klachten

In 2012 hebben we ruim 8.400 klachten afgehandeld. De tabel toont met welk resultaat dat gebeurde.

Klachtsoorten

UWV ontving in 2012 ruim 8.400 klachten. Klanten klagen vooral dat er onjuiste, tegenstrijdige of onvoldoende informatie is gegeven.

Klanttevredenheid in 2013

We meten de algehele klanttevredenheid twee keer per jaar met de Klantgerichtheidmonitor, zowel regionaal als landelijk. De tabel toont de rapportcijfers die uitkeringsgerechtigden en werkgevers ons gaven in april 2013.

Aantal ontvangen klachten in 2013

In de eerste 8 maanden van 2013 ontvingen we ruim 5.800 klachten, bijna 4% meer dan in de eerste 8 maanden van 2012. De tabel laat de aantallen ontvangen klachten zien sinds 2005.

Aantal afgehandelde klachten in 2013

In de eerste 8 maanden van 2013 hebben we bijna 5.900 klachten afgehandeld. De tabel toont met welk resultaat dat gebeurde.