Deze website maakt gebruikt van cookies om instellingen te onthouden en om de website beter op uw behoeften af te stemmen. Klik hier voor meer informatie over cookies.

Ja, ik ga akkoord Nee, ik ga niet akkoord X

Klachtsoorten

UWV ontving in 2012 ruim 8.400 klachten. Klanten klagen vooral dat er onjuiste, tegenstrijdige of onvoeldoende informatie is gegeven.

Download XLS
Klachtsoort20122011
Informatie/communicatie48,7%47,8%
Bejegening16,2%18,3%
Betaling12,4%14,7%
Begeleiding/behandeling9,1%6,6%
Behandelingsduur5,0%5,6%
Bereikbaarheid/toegankelijkheid5,7%4,6%
Overige2,9%2,4%
Totaal100%100%
Klachtsoort 2012
Informatie/communicatie 48,7%
Bejegening 16,2%
Betaling 12,4%
Begeleiding/behandeling 9,1%
Behandelingsduur 5,0%
Bereikbaarheid/toegankelijkheid 5,7%
Overige 2,9%
Totaal 100%

Pagina opgeslagen in Mijn UWV verslag Voeg deze pagina toe Mijn UWV verslag

Opties: print e-mailen

Aantal afgehandelde klachten

Aantal afgehandelde klachten

In 2012 hebben we ruim 8.400 klachten afgehandeld. De tabel toont met welk resultaat dat gebeurde.

Lees verder