Er zijn 6 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Te veel resultaten? Verfijn uw resultaten door meerdere trefwoorden te combineren

Gebruik Werkmap

Iedereen die zich bij UWV inschrijft als werkzoekende krijgt een persoonlijke, met DigiD beveiligde Werkmap op werk.nl. UWV stimuleert het gebruik van de Werkmap voor alle WW’ers. 63% van de WW’ers bezoekt de Werkmap regelmatig, samen doen zij dat circa 2 miljoen keer per maand.

Digitale dienstverlening voor uitkeringsgerechtigden in 2013

We gaan niet alleen over op digitale dienstverlening voor werkzoekenden, we bieden steeds meer informatie en communicatiemogelijkheden online. Inmiddels schrijft 93% van de WW-klanten zich digitaal in. De papieren verzending van betaalspecificaties schaffen we stap voor stap af.

Digitaal rechercheren

UWV neemt deel aan het IRN-project (Internet Recherche & Onderzoek Netwerk), waarin gebruik wordt gebruik van de nieuwste zoektechnologie om het internet te scannen op interessante en relevante risico’s.

Verplicht gebruik Werkmap

UWV stimuleert het gebruik van de Werkmap voor alle WW'ers. 74 procent van de WW’ers maakt er inmiddels gebruik van.

Gevolgen van de bezuinigingen voor onze dienstverlening

UWV moet als gevolg van het regeerakkoord 2010 fors bezuinigen. Tot 2018 gaat het om een bedrag van 440 miljoen euro. Hierdoor zien wij ons gedwongen onze dienstverlening te concentreren op 30 vestigingen en de dienstverlening voor met name werkzoekenden verregaand te automatiseren.

Digitale dienstverlening voor uitkeringsgerechtigden

We gaan niet alleen over op digitale dienstverlening voor werkzoekenden, we bieden ook steeds meer informatie en communicatiemogelijkheden via het internet. Om te beginnen voor WW-klanten gaan we het internet als belangrijkste communicatiekanaal positioneren en het gebruik van andere kanalen ontmoedigen.