Deze website maakt gebruikt van cookies om instellingen te onthouden en om de website beter op uw behoeften af te stemmen. Klik hier voor meer informatie over cookies.

Ja, ik ga akkoord Nee, ik ga niet akkoord X

Opbouw en ontwikkeling digitale dienstverlening in 2013

 JanuariMeiJuniJuliAugustus
Klant doet intake WW digitaal89,8%89,9%90,0%90,1%88,8%
Klant heeft Werkmap minimaal 1 keer gebruikt78,5%83,1%83,4%83,1%82,8%
Klant gebruikt Werkmap regelmatig58,5%63,1%64,2%62,8%59,6%
Gebruik digitale dienstverlening ten opzichte van totaal aantal WW-klanten 77,0%80,7%82,8%84,6%85,4%
 JanuariJuniAugustus
Klant doet intake WW digitaal89,8%90,0%88,8%
Klant heeft Werkmap minimaal 1 keer gebruikt78,5%83,4%82,8%
Klant gebruikt Werkmap regelmatig58,5%64,2%59,6%
Gebruik digitale dienstverlening ten opzichte van totaal aantal WW-klanten 77,0%82,8%85,4%

De komende jaren voeren we stapsgewijze digitale dienstverlening in. We monitoren de opbouw en ontwikkeling van de digitale dienstverlening zorgvuldig. Eind augustus 2013 maakte 80% van alle WW-klanten gebruik van onze digitale dienstverlening. 89,9% schreef zich digitaal in voor de WW-uitkering. 83,1% heeft minimaal 1 keer gebruik gemaakt van de digitale Werkmap, 63% deed dat regelmatig. De Werkmap wordt in totaal circa 2 miljoen keer per maand bezocht.

Pagina opgeslagen in Mijn UWV verslag Voeg deze pagina toe Mijn UWV verslag

Opties: print e-mailen

"Door computertraining kan ik beter solliciteren"

"Door computertraining kan ik beter solliciteren"

Interview met Ab van Blanken (46) over hoe hij met hulp van UWV leerde om te gaan met computers en met digitale dienstverlening.

Lees verder