Deze website maakt gebruikt van cookies om instellingen te onthouden en om de website beter op uw behoeften af te stemmen. Klik hier voor meer informatie over cookies.

Ja, ik ga akkoord Nee, ik ga niet akkoord X

Klanttevredenheid in 2013


Download XLS
 Norm 2013Resultaat 2013Resultaat 2012
  t/m april 
Klanttevredenheid uitkeringsgerechtigden7,06,97,0
Klanttevredenheid werkgevers6,36,26,3
Download XLS
 Resultaat 2013
 t/m april
Klanttevredenheid uitkeringsgerechtigden6,9
Klanttevredenheid werkgevers6,2

De overstap op digitale dienstverlening en het verminderde aanbod van persoonlijke dienstverlening betekenen een ingrijpende verandering voor onze klanten. We hadden dan ook op een forse daling van de klanttevredenheid gerekend. De algehele klanttevredenheid is in de eerste 4 maanden van 2013 evenwel slechts beperkt gedaald, van 7,0 per eind 2012 naar een 6,9. 82% van de uitkeringsgerechtigden gaf aan het helemaal eens te zijn met de beslissing van UWV (2012: 81%). De tevredenheid van werkgevers daalde licht naar een 6,2. Werkzoekenden waarderen de digitale dienstverlening gemiddeld met een 6,0. De tevredenheid van werkgevers over de vacaturebemiddeling en –vervulling via werk.nl bleef onveranderd een 5,4.

We meten de klanttevredenheid twee keer per jaar. In het jaarverslag 2013 wordt de uitkomst van de tweede meting weergegeven.

Pagina opgeslagen in Mijn UWV verslag Voeg deze pagina toe Mijn UWV verslag

Opties: print e-mailen