Deze website maakt gebruikt van cookies om instellingen te onthouden en om de website beter op uw behoeften af te stemmen. Klik hier voor meer informatie over cookies.

Ja, ik ga akkoord Nee, ik ga niet akkoord X

Aantal afgehandelde klachten in 2013


 2013 t/m aug.2012 t/m aug.
OordeelAantal %Aantal %
Gegrond1.27721,8%1.62728,4%
Ongegrond1.01617,3%1.15720,2%
Niet ontvankelijk911,6%1352,4%
Oordeel niet van toepassing3.05852,1%2.35941,3%
Geen oordeel4247,20%4407,70%
Totaal5.866100%5.718100%
 2013 t/m aug.
OordeelAantal %
Gegrond1.27721,8%
Ongegrond1.01617,3%
Niet ontvankelijk911,6%
Oordeel niet van toepassing3.05852,1%
Geen oordeel4247,20%
Totaal5.866100%

In de eerste 8 maanden van 2013 handelden we bijna 5.900 klachten af. Voor 98% lukte dat binnen de wettelijke termijn van 6 weken, of – indien verdaagd – binnen 10 weken.

We lossen steeds meer klachten vroegtijdig op. We zoeken dan kort na het indienen van de klacht contact met de klant om in goed overleg te komen tot een bevredigende oplossing. In de eerste 8 maanden van 2013 gebeurde dat in 52% van de gevallen. Deze klachten worden geregistreerd onder de noemer ‘oordeel niet van toepassing’. Klanten waarderen onze snelle en persoonlijke aanpak.

Als de klacht niet gegrond en ook niet ongegrond kan worden verklaard, wordt de klacht geregistreerd onder de noemer ‘geen oordeel’.

Pagina opgeslagen in Mijn UWV verslag Voeg deze pagina toe Mijn UWV verslag

Opties: print e-mailen

Klachtsoorten in 2013

Klachtsoorten in 2013

In de eerste 8 maanden van 2013 ontvingen we ruim 5.800 klachten. De tabel laat zien waar de klachten over handelden.

Lees verder